josefinviktoria.blogg.se

Fina hästar

Publicerad 2014-02-11 21:51:35 i Allmänt,

Har ju som sagt sån tur att jag får sitta på en så fin pålle några dagar i veckan. En jobbarkompis berättade att hon fått hem en riktig pissmärr, som bara brunstar och är riktigt jobbig. Glad att jag har en valack faktiskt :p 

Jag, Linn och Åsa gav oss ut runt Röcklinge idag, väldigt mysigt! Glampi var väldigt fin, så fin att Åsa berömde oss mycket, och det känns såklart bra inför tävlingen! På torsdag ska jag rida honom i paddocken, bara lösgörande och lite läxa från Ann: rama in och sätta på baken. Tänkte väldigt mycket på det hon sa om att han drar mig ur sadeln idag. Han är en väldigt stor kille med mycket vilja, så när han blir sur på mig för att jag gör en förhållning så drar han som försvar ner huvudet.. Men Ann sa det att det är bara försöka sitta kvar med riktig järnhand så ska det väl sluta :) blev faktiskt bättre efter bara några gånger.

Nu blire sooofva! Nighty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela