josefinviktoria.blogg.se

Igåååååår!

Publicerad 2014-02-02 19:42:25 i Allmänt,

Glömde ju såklart av att blogga igår, det blev så jävla stressigt! När jag kom ut ur duschen efter att ha varit i stallet ringer Sofia och frågar vart jag är. Jag svara "hemma..." innan jag kommer på att det var styrelsemöte igår! Haha, på med kläder och iväg igen!

Iallafall så red jag och Åsa ut en rätt så lång sväng, som vanligt blev det mest tölt men även lite trav. Han har blivit mycket mjukare, och det är han nu redan från början, alltså när han är kall. Åsa red honom i måndags och var väldigt nöjd med hur fin han har blivit, så kul att höra att han sköter sig med andra oxå, och att Åsa är nöjd! 

I helgen blir det hårdträning! Ett pass på ovanbanan för Ann (islandstränare) på lördag och ett dressyrpass för Maja på söndagen :) tror det är bra för Glampi, och för mig som behöver rida mer på ovalbana! Så Glampi får vila idag pch på fredag, imorrn väntar en riktig genomkörare, så han är redo för helgen! 

Nu ska jag snart iväg på möte igen (som jag inte ska lyckas glömma bort!) ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela