josefinviktoria.blogg.se

Long time no see

Publicerad 2014-02-21 20:59:19 i Allmänt,

Har inte skrivit på ett bra tag, men allt tuffar på i alldaglig mak. Glampi har blivit ett riktigt kanonskott, igår när jag red var han mer i luften än på marken :p men han hade en riktigt bra tölt på köpet, så jag är nöjd ;)

Paddocken har varit knölig, så jag har inte ridit ordentligt sen i lördags faktiskt, då det var Maja-träning. Så det är inte så konstigt att Glampi är galen! Så imorgon mellan 9.00-10.00 har jag bokat ridhuset i Heby, så det blir någon riktig ridning, tror dessutom att det är bra träning för Glampi att komma iväg själv, och bra träning för mig att köra häst :p vi får väl se hur det går, ett riktigt äventyr! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela