josefinviktoria.blogg.se

Söndag!

Publicerad 2014-02-10 21:02:31 i Allmänt,

Söndag som ska vara vilodag brukar rätt så ofta bli rätt långa. Igår hade jag inte juniorerna på SORF, ändå blev det sen kväll. Inte på grund av hästarna, men jag och Sebbe låg och pratade tills klockan var över 23 :p 

Iallafall så stack jag till stallet senare än vanligt, typ tills ett var jag där. Jag och Linn bestämde oss för att vi skulle rida en längre sväng, alltså den runt Röcklinge Ål. Den blev fan längre ändå, det slutade med att vi ren hela dalen, runt vid återbruket och sen vedkalle hem :p det tog oss nästan två timmar, en riktig långtur alltså! Tyckte nästan synd om Glampi som fick ha viktboots hela vägen, men det kan han behöva! ;) 

Han var iallafall riktigt fin, i alla gångarter! Höga lyft i tölt och trav och en väldigt ren galopp! Kändes bra att rida en rejäl sväng en vecka innan tävling så man kan finputsa nu sista dagarna! Är riktigt taggad inför lördag, och jag vill verkligen prestera max, eftersom han har varit så jävla fin nu på sistone! Jättesvårt att sia om någon poäng, men det ska bli kul att se vart vi ligger :) ska rida imorrn och på torsdag, och antagligen ta det lite lugnt imorrn och ordentligt torsdag.

Nu ska jag sooooooova!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela