josefinviktoria.blogg.se

Toooorsdag 🐙

Publicerad 2014-02-06 19:14:05 i AllmÀnt,

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„h vad fin hĂ€st jag har turen att rida dĂ„ och dĂ„! Idag var hans trav to die for, och tölten var bitvis helt JÄVLA fantastisk! KĂ€ndes som att han har börjat ta att han inte fĂ„r krulla sig och klippa av, idag gick han i en hög och bĂ€rig form utan att jag behövde jobba arslet av mig!

Linn pch jag red ut, jag slutade sĂ„ tidigt sĂ„ vi hann ut innan det hann skymma :) sĂ„ otroligt skönt att komma ut nĂ€r det Ă€r ljust! Som vanligt blev det en hel del skitsnack, men sen oxĂ„ en hel del ridning för en gĂ„ngs skull ;) men som sagt var han vĂ€ldigt ren i tölten idag, det Ă€r den man vill att han ska plocka fram varje trĂ€ning och tĂ€vling, helt sjuka lyft! Sen skulle Linn peova öka tölten pĂ„ Freya, sĂ„ dĂ„ bröt jag till trav och körde en riktigt snygg ökad trav om jag fĂ„r sĂ€ga det sjĂ€lv! Maja skulle ha applĂ„derat av förtjusning :D 

Är Ă€nnu mera sugen pĂ„ att leta upp ett enklare dressyrprogram för att komma ut och tĂ€vla :p skulle vara sĂ„ kul att knĂ€ppa alla fördomar pĂ„ nĂ€san. Ska fĂ„ ordning pĂ„ galoppen bara, men sen sĂ„! 

PĂ„ tal om tĂ€vling, jag tror den 15e blir av iallafall! Linn och Åsa Ă„ker pĂ„ söndagen, sĂ„ dom skulle hinna. Vill verkligen vara med pĂ„ den, eftersom man fĂ„r poĂ€ng och kommentar istĂ€llet för bara en placering. Det Ă€r tölt eller trav, med varvbyte. FĂ„r se om ekonomin tillĂ„ter, men jag Ă€r grymt sugen! Sebbe skulle isĂ„fall följa med och fota, vilket gör det Ă€nnu bĂ€ttre! Kul med massa foton ju :) 

Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„hĂ€r, Ă€r han sĂ„hĂ€r fin Ă€r jag mer Ă€n nöjd! SĂ„g i hagen idag (han fick nĂ€mligen ryck och sprang ifrĂ„n mig en bit) att han inte Ă€r sĂ„ tjock som jag tror, nu Ă€r han helt okej i hullet. Man kan nĂ€stan kĂ€nna revbenen om man trycker hĂ„rt ;) blev helt chockad nĂ€r han sprang ifrĂ„n mig, men han stannade fort och tittade pĂ„ mig som att han ville sĂ€ga "jag Ă€r klar nu, sĂ„ du kan komma och hĂ€mta mig" haha, knĂ€ppa Ă€lskade fulpĂ„lle đŸŽâ€ïžâ€ïžâ€ïž

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela