josefinviktoria.blogg.se

Uteritt med massvis med snö!

Publicerad 2014-01-11 18:46:29 i Allmänt,

Det är tur att hästar är så stadiga som dom är, jag känner mig tryggare på hästryggen än vad jag gör i bilen. Och då är det väl bra att det är det jag jobbar med, sitta och köra postbil hela jävla dagarna 😉 

Vi red ut en riktig långtur idag, hela stallet plus två. Väldigt mysigt! Ägaren till Glampi sa att han hade varit stel och väldigt seg igår, men det kan man inte säga om honom idag, en väldigt glad och framåt kille faktiskt! Stel kan jag hålla med om, men det är han nästan alltid... Känns faktiskt rättså bra inför tävlingen nu iallafall, fast det inte blivit så mycket rida den här veckan eftersom det varit så sjuuuukt mycket på jobbet. Men det ska bli kul imorrn, man får se det som en erfarenhet, hur det än går. 

Allt är färdigpackat och jag är färdigduschad. Nu ska jag bara slappna av och mysa med två väldigt kelsjuka katter i knäet 😻Bild från idag! Från vänster: jag och Glampi, Linn och Freya, Emelie och My, Helene och Quicken, Åsa och Draumur, Annette och Leyftri och Tilda och Disa 😊 jag och Linn med våra utåtstånde fötter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela